Upgradnite váš digitálny marketing na ďalší level.

Praktický workshop, na ktorom sa naučíte ako aplikovať nové postupy a technológie v digitálnom marketingu v čase sociálnych sietí.  Dozviete sa ako efektívne pritiahnuť nových návštevníkov na vaše stránky, zmeniť návštevníkov na zákazníkov či vytvoriť komunitu zákazníkov.

 

Komu je workshop určený?

  • Podnikateľom a manažérom, ktorí rozbiehajú alebo vylepšujú biznis online
  • Marketérom, ktorí chcú cielene a personalizovane komunikovať onine
  • Dizajnérom, ktorí chcú navrhovať použiteľné riešenia orientované na zákazníka
  • Záujemcom o túto problematiku
  •  

TIP: Ak máte existujúci webový projekt / eshop, môžete získať konkrétne odporúčania od mentora pre vylepšenie vášho projektu.

 

Ako to prebieha:

  • 9.00       Úvod, prestavenie, zoznámenie
    1. Prezentácia  a teoretická časť
  • 11.00     15 min prestávka na kávu
  • 11.15     Prezentácia prípadových štúdií a konkrétnych príkladov, diskusia
  • 12.00     Prestávka na obed
  • 13.00     Praktická časť – práca na vašich projektoch  (ak nemáte, tak na vzorovom)
  • 14.30     Záverečné zhrnutie,

 

Čo sa naučíte:

  • Porozumieť súvislostiam digitálneho marketingu v rámci 3 krokov k online úspechu
  • Analytika – rozhodnutia pomocou dát
  • Orientovať pozornosť na zákazníka, zlepšovať použiteľnosť a UX dizajn
  • Porozumieť princom vyhľadávačov, optimalizácii a marketingu vo vyhľadávačoch
  • Marketing pomocou kvalitného obsahu
  • Využiť sociálne siete pre získavanie zákazníkov a tvorbu komunity, virálny marketing

 

Cena:                    190€ bez DPH

Kapacita:            Max. 8 osôb

 

Čo zahŕňa cena:

  • Certifikát o absolvovaní
  • Tlačené materiály zo školenia
  • Občerstvenie   (káva, čaj, minerálka,.. )
  • Neformálna diskusia počas prestávok
  • WiFi pripojenie,

 

 

Prineste si so sebou:

  • Otvorenú hlavu
  • Ideálne predstavu o budúcom projekte, alebo konkrétny projekt, ktorý chcete vylepšiť
  • Notebook  (iba ak chcete pracovať na vašom konkrétnom projekte)

 

Mentor:   Vladimír Kmeť,  OneClick